maanantai 7. heinäkuuta 2014

What could be worse #12

CARRIEN NÄKÖKULMA

Sen sanottuani minusta tuntui oudolta olla Harryn kanssa samassa huoneessa. Ja kiusalliselta.. Tunsin sen, että hän tuijotti minua, mutten antanut itseni katsoa häneen.
Pojat päättivät jatkaa peliä.
''Hei, mä meen nukkumaan. Öitä'' sanoin heille ennenkuin lähdin yläkertaan. Menin huoneeseen ja laitoin oveni kiinni. Sujautin pyjamani päälle ja hyppäsin sänkyyn. Nukahdin pian, oli rankka päivä.

Hän oli vihainen minulle, tiesin ettei olisi pitänyt karata, mutta tein sen silti. Pitäisi pyytää anteeksi, en voi muutakaan. Juuri kun olin avaamassa suutani, katsoin äitiin ja näin ikkunasta rekan ajavan kovaa suoraan meitä kohti. Kuulin kovan törmäyksen äänet ja huudon, jota en koskaan voi unohtaa.

Yhtäkkiä heräsin, se oli vain unta. Se vain oli liikaa nyt, murruin kyyneliin. Kaiken maailman tunteet kävivät mielessäni. Syyllisyys, kipu, katumus. Joka kamala tunne valtasi sydämeni. Ääni päässäni kehotti minua tekemään sen, satuttamaan itseäni, viiltelemään. Inhosin sitä, mutta se oli useimmiten ainoa mahdollisuus. Se sai minut häpeämään itseäni enemmän, jos se edes oli mahdollista. 

Tee se, ansaitset sen. Hän kuoli sinun takiasi.

Sitä ääni kuiskaili päässäni. Oikeassa ääni kuitenkin oli. Nousin sängystä, otin veitsen laukusta ja menin kylpyhuoneeseen lukiten oven perässäni. Liu'uin seinää vasten ja istahdin kylmälle lattialle. Nostin hihaani varovasti ylös. Mitä jos tekisin syvempiä viiltoja tällä kerralla, välittäisikö kukaan? Ei, ei välittäisi. 
Vein veistä nopeasti ihollani. Yksi, kaksi, kolme, neljä, viisi uutta viiltoa. Veri tuli nopeammin ja nopeammin viilloista. Laitoin paperia niiden päälle ja painoin. Odotin kun vuoto loppui ja hävitin paperit. Nousin seisomaan ja avasin hanan. Katsoin itseäni peilistä, kyyneleet tippuivat poskiani pitkin alas. Tytön kasvot, jotka joskus tunsin, katsoivat minua takaisin. Tyhjät silmät ja tylsä katse viesti, että tyttö ei kokonaan enää olisi tässä maailmassa. Minä. En enää ikinä tulisi olemaan samanlainen. Tyttö, jonka nään heijastuksesta, on rikki. Täysin rikki.

jooo tuli nyt vähän lyhyempi ja surullisempi kappale mut oli pakko saada jonkinlainen osa tänne vielä. kirjottelen varmaa vielä tällä viikolla, keskiviikkona ehkä. xx

30 kommenttia:

  1. Oi... Tää on ihana :*

    ~Em

    VastaaPoista
  2. jatka nopeesti! tää on ihana !❤

    VastaaPoista
  3. Jatka nopee!!!! Mä kuolen!!!! Jatkajatkajatkajatka!!! Säää kigmdutaat mua ;D mutta Tää oli taas Nii hyvä!!!!!

    VastaaPoista
  4. tää on ihan täydellin jatka nopeestiii!!!! <3<3<3<3

    VastaaPoista
  5. Sun teksti on todella selkeetä ja mukavaa luettavaa, mutta ennen kaikkea koukuttavaa. Sä oot mun lempaari kirjottajissa:) Tää on toisin sanottuna ku huumetta! NAMNAMNAMNAMNAMNAMMMM JATKA NOPEE!! KIANIINIA (HERONIINI) 😋 :P B)

    VastaaPoista
  6. Heii millo jatkoa ?? Tee pliis onnellinen lopust (vaik ett hazza auttaisi sitä lopettaa ja ett se pääsis yli sen mutsin kuolemasta ja ne lähentyi ' enemmän kuin frendei ' taii jtn tollast ymmärrät vrm mun pointin ? Mutt jatka ihana tätä oot mahtava keksiin ja kirjottaa cd. Lav ya <33

    VastaaPoista
  7. Tää on ihana!! :3 millon jatkoo? :)

    VastaaPoista
  8. Jatkoo??? Niin ihana!

    VastaaPoista
  9. Ihana♥ muista mennä myös tsekkaa Tää, neki on tosi hyvii :) -----------> http://suomalaiset1dfanficit.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
  10. Tää on niin ihana ficci❤ ja sä oot oikeesti taitava kirjottaja❤ mun kaveriki kirjottaa ficcei, mut kukaan ei sen mielest lue Niit, vaik oikeesti ne on täykkyi, nii voisiksä mitenkää mennä lukee ja vaikka kommentoimaa�� se olis tosi hienoo tos linkki -----> http://www.wattpad.com/user/Aada__Tomlinson/works ja muuten!! Kaikki muutki joita kiinnostais��

    VastaaPoista
  11. Aijotko jatkaa vielä? Nää on tosi ihania ja toivon ettet oo lopettanu kirjottamista<3 :)

    VastaaPoista
  12. Pliiiiis jatka viel? Oot tosi taitava kirjottaa nä on ihanii ❤löysin tän fanficin vähä aikaa sit ja siitä asti oon nauranu ja itkeny näille:') ihailen sun tapaa osata kirjottaa, keksit aina jotai uutta ❤voisit kirjottaa kirjan, ku oot niin taitava :) älä KOSKAAN lopeta kirjottamista ❤ -Sara

    VastaaPoista
  13. Koska jatkat? Vai ootko lopettanu jo kokonaan kirjottamisen?

    VastaaPoista
  14. Hei ekkö enää ikinä tee tätä?! Sä et voi jättää tätä näin! Mä haluun tietää lisäää!!!
    Ooksä jättäny sun blogin vai kuoliko carrie sinne vessaan?

    VastaaPoista
  15. Umm, onko mun kone lagi vai etkö oo vaan jatkanu tätä? Toivottavasti ensimmäinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti ei oo ensimmäinen vaihtoehto, oon ollu poissa kauan! :(

      Poista